Księga Gości w małym hotelu- czy jest konieczna?

Oczywiście!
Nie pozwalajcie myśleć sobie, że Goście będą chcieli wpisać do księgi jedynie skargi i zażalenia- te czasy już dawno minęły. Dzisiaj w Księdze Gości znajdziemy głównie wpisy zadowolonych Klientów, którzy z przyjemnością chwalą zarówno swoich Gospodarzy jak i miejsce i obsługę.
A nowi Goście z przyjemnością zerkają na opinie swoich poprzedników w celu weryfikacji swojego wyboru.
Jaka powinna być idealna Księga Gości? Wiele zależy od klimatu hotelu w jakim ma się znaleźć. Jeśli jest to leśna chatka skryta w cieniu drzew, to księga powinna korespondować kolorystyką z wnętrzem. Jeśli natomiast otoczenie przepełnione jest połyskującymi materiałami i utrzymane jest w klimacie glamur, księga powinna być biała, nieskazitelna i estetyczna.
Kartki najlepiej białe, ecru lub naturalne, dzięki czemu nie onieśmielą wpisujących się i umożliwią skorzystanie z najprostszego długopisu.
Księga Gości powinna znajdować się na blacie recepcji lub na stojaku w części komunikacyjnej, tak aby każdy z Gości miał swobodny dostęp do jej zawartości. Warto aby dało się usiąść w pobliżu i spokojnie ją przejrzeć i się wpisać
Mam nadzieję, że rozwialiśmy wątpliwości czy Księga Gości jest elementem wartym rozważenia
Zapraszamy do naszego sklepu, aby zapoznać się naszymi propozycjami